Case ING: Met Passie Investeren

Wouter-Geels

Merken hebben te maken met een steeds verder versplinterde aandacht van de consument. Daardoor wordt het steeds belangrijker om relevant en onderscheidend te zijn, echt op te vallen en daarmee echt impact te maken. Hoe krijg je als merk regie over je eigen content en distributie? Waar moet je beginnen? Hoe gebruik je data om van feeling-based naar fact-based content marketing toe te werken?

11:40 30 minuten Workshop  Use case

Over Wouter Geels

Wouter is expert media, content en distributie/online video bij het Center of Expertise Communicatie bij ING Nederland.

Hij werkt inmiddels al 10 jaar werkzaam binnen ING, waarbij hij zich de laatste 5 jaar heeft beziggehouden met het creëren van een herkenbare ING huisstijl voor de productie van video content, de optimale media strategie voor zowel ATL-campagnes als always-on communicatie én het opzetten van een sterke content strategie waarbinnen ING zelf de regie pakt over het eigendom, de ontwikkeling en de distributie van content.

Wouter is gepassioneerd over innovatie binnen media en content creatie, hij heeft zich de 1,5 jaar verdiept in de kansen die de sterk stijgende adoptie van voice enabled devices en digital assistants merken kan bieden.

 

< Overzicht sprekers