De klant centraal zetten begint met het verhaal, niet de middelen

Waar begin ik met het bepalen van een customer centric contentstrategie’, is een vraag die bij veel marketing en communicatie professionals leeft. Hoe weet ik zeker dat ik de klant centraal te zet? Welke kanalen of formats passen het beste daarbij? Welke content heeft echt impact in de verschillende fasen van de buyer journey? En hoe hou ik een contentstroom op gang over langere tijd?  In deze workshop krijg je antwoord op deze al vragen en leer je dat een duurzame contentstrategie begint met het verhaal van je klant. Als helder is met welk verhaal je het doel bereikt, volgt automatisch de keuze van formats, middelen of kanalen. 

13:40 50 minuten Workshop  How to-sessie

Over Willemijn Vader

Willemijn Vader is expert in Story Marketing. Zij adviseert bedrijven op welke manier de wetenschap van storytelling ingezet wordt als strategisch instrument om continu relevante content te creëren in iedere fase van de buyer journey van de doelgroep. Daarbij worden corporate communicatie, pr, marketing, sales en services geïntegreerd in één content benadering richting de klant. Voorheen was zij creatief directeur en eigenaar van PR-, Social Media- en Digital Marketingbureau Whizpr, actief voor klanten als Google, T-Mobile, Logitech, PayPal, Marktplaats, Sony, HTC, Salesforce en Exact Software.

< Overzicht sprekers