How to integrate podcast in your audio content strategy

Michiel Cremers

De audio revolutie is in volle gaan. Iedereen loopt met een koptelefoon op zijn hoofd en luistert naar podcast, audio books en muziek. Audio content wordt steeds belangrijker voor merken. Merken zullen een audio content strategie moeten ontwikkelen.
De stormachtige ontwikkeling van podcast zorgt ervoor dat merken zelf 
branded podcast gaan maken. Maar hoe maak je nou een goede podcast? Waar moet je opletten? Welke verschillende vormen van podcast zijn er eigenlijk? Hoe zorg je ervoor dat podcast een geïntegreerd onderdeel wordt van je audio content strategie?
Michiel Cremers (Airborne) geeft een kijkje in de keuken van de succesvolle internationaal bekroonde KLM podcast series The
Journey. 

13:40 50 minuten Workshop  How to-sessie

Over Michiel Cremers

Michiel Cremers is expert op het gebied branded audio. Al meer dan 10 jaar lang helpt Michiel merken zoals KLM, Philips en Heineken beter klinken door het ontwikkelen van auditieve identiteiten, interactieve activaties en audio content zoals podcasts. Michiel gelooft dat audio een steeds belangrijkere rol inneemt in ons dagelijkse leven en dat merken audio onderdeel moeten maken van hun identiteit, marketing en content strategie. Through the earsinto the heart.

< Overzicht sprekers