Helden in het ondernemen: Uitblinkers in Zaken

Hoe kom je top-of-mind bij ondernemend Nederland? Vanuit deze vraag start VodafoneZiggo 4 jaar geleden met een nieuwe content marketing strategie; het maken van eigen reality content over succesvolle ondernemers; Uitblinkers in Zaken. In deze documentaire reeks geven we een kijkje in keukens van de crème de la crème van het zakenleven in Nederland. Oa de oprichters van Corendon, Oger, New York Pizza, The next web en Tony’s Chocolonely hebben de revue gepasseerd. Hiermee bereikt Ziggo zakelijk jaarlijks miljoenen ondernemers, een goed uitgedachte distributie strategie is hiervoor de brandstof. Maar ook continu leren en optimaliseren is de basis van het succes.  Wil jij ook aan de slag met content marketing binnen jouw organisatie en op zoek naar concrete praktische tips? Lobke Castelijn deelt haar ervaringen. 

11:40 30 minuten Sessieruimte  Use case

Over Lobke Castelijn

Lobke is 10 jaar werkzaam bij VodafoneZiggo. Gedurende de laatste vier jaar als Content Marketing Strateeg. Zij heeft aan de wieg gestaan van de content strategie voor B2B, met als doel het merk in de markt verstevigen. Waar is Lobke naar op zoek? “Altijd het verschil willen maken in een sterk concurrerende markt en durven af te wijken van de gebaande paden.”

< Overzicht sprekers