Content als brandstof voor marketingcampagnes

Contentmarketing heeft een enorme kwaliteitssprong gemaakt. Van hele gewone, meer-van-hetzelfde-content die vooral vanwege vindbaarheid online is geplaatst, naar kwalitatieve content die het merk echt verder brengt en zelfs vaak relevanter en succesvoller is dan de reclameboodschap. 

Content is brandstof voor campagnes. Met dat inzicht gaat Aart Lensink op zoek naar de manier waarop merken die topbrandstof kunnen creëren en hun marketingmachines aan de praat krijgen.  

Welke verschijningsvormen zijn effectief? Welke distributiekanalen werken het beste? En vooral: hoe maak je briljante content?  Tijdens de keynote leer je hoe je scherpe keuzes maakt voor je merk of organisatie. Minder is altijd beter.

09:45  40 minuten Plenair  Keynote

Over Aart Lensink

Aart Lensink, met een journalistieke achtergrond in kranten, tijdschriften en televisie maakte Aart Lensink al jong de overstap naar het merkenvak. Hij richtte het bureau LVB op dat al jaren het meest bekroonde contentmarketingbureau is in Nederland.  

Reclame, corporate communicatie en content zijn bij veel bedrijven nog gescheiden van elkaar. Dat kan anders. Eén briefing, één insight, één goed idee (voor reclame én content) zijn genoeg.

Overzicht sprekers