Meer impact door minder content

Keynote

Hoe ga je viraal met een film? Wat betekent viraal gaan tegenwoordig? En nog belangrijker, hoe bouw je een merk door virale filmcontent? De viral wordt ten onrechte vaak gezien als die eenmalige piek, terwijl het met de juiste strategie een merk kan bouwen. Een merk waarin betrokkenheid, lef en durf niet alleen op papier staat, maar oprecht uitgedragen wordt. Always-on en Hero-Hub-Hygiene strategieën leiden te vaak tot een wirwar aan videocontent waar niemand écht op zit te wachten. Aan de hand van diverse sprekende voorbeelden en ontwikkelingen, deelt Ruben learnings en kansen om consistent impact te maken.

16:15 30 minuten Inn Spiratie Keynote

Ruben Cusell – Head of Concepts @ Wefilm

Ruben Cusell is Head of Concepts bij het creatieve filmbedrijf Wefilm, bekend vanwege het groot aantal virale films en series dat op hun naam staat. De content werd online al ruim 300 miljoen keer bekeken en won meer dan 150 nationale en internationale prijzen. Ruben is bij Wefilm verantwoordelijk voor de conceptontwikkeling van films, filmcampagnes en series die Wefilm maakt.

Overzicht sprekers