Breakoutsessie Brand Storytelling

De basis voor alle verhalen van jouw organisatie

Mooi al die content en storytelling, maar hoe zorg je dat al die verhalen het grote verhaal van je organisatie vertellen? En wat is ‘het verhaal’ van je merk of organisatie eigenlijk? De vraag is vaak makkelijker gesteld dan beantwoord. Maar van levensbelang om een sterke storytelling strategie neer te zetten.

Tijdens onze BrandStory-sessie leer je hoe verhalen werken en hoe je dat inzet voor interne en externe communicatie. Maar vooral: hoe je tot dat ankerpunt komt: de Brand Story die richting en inspiratie geeft voor het vinden en verspreiden van de juiste verhalen en toetssteen vormt in je storytelling strategie.

We nemen een duik in de wereld van verhalen en zullen de lessen direct toe passen op je eigen verhaal door aan de slag te gaan met ons Brand Storytelling Canvas. Na de sessie heb je de bouwstenen voor je eigen verhaal of dat van je organisatie of merk.

Het wordt een sessie vol helden, monsters en magische drankjes. Oh ja, en je kijkt nooit meer hetzelfde naar je favoriete film. Be prepared!

13:20 60 minuten Inn Vorm Expertsessie

Over Ralph Poldervaart en Sander van Duijn

Ralph Poldervaart en Sander van Duijn hebben elkaar in een vorig leven als marktonderzoekers leren kennen. De één bedrijfseconoom, de ander sociaal psycholoog. In storytelling vonden ze hun gedeelde schat, namelijk een middel dat helpt tot inzicht te komen en onherroepelijk aanzet tot actie en gedragsverandering. Samen begonnen zij het bedrijf StoryDiggers (www.storydiggers.nl) waarmee ze nu al 3 jaar lang allerlei organisaties in Nederland (groot/klein, corporate/startup, profit/nonprofit) helpen met het vinden en uitdragen van hun eigen verhaal. En dat doen zij vol overgave, met de nodige spanning en humor en altijd gefocust op het eindresultaat: een prachtig verhaal dat niemand onberoerd laat.

< Overzicht sprekers