The Green Gallery

Keynote

The Green Gallery: high-end visual storytelling als contentmarketingstrategie voor bloemen & planten. Over social influencers, Instagram, free publicity in Vogue & de impact van video. Founding editor Nancy Berendsen & Tessa Triesscheijn van Bloemenbureau Holland delen in een florale duo presentatie hun ervaring met pionieren, conceptueel denken, editorial hoogstandjes, learnings & meetbare successen. Misschien wel het mooiste voorbeeld van perceptie marketing.

11:45 30 minuten Inn Spiratie Keynote

Nancy Berendsen

Nancy Berendsen is contentconsultant, gespecialiseerd in creative direction, content & concepting. Realisatie en ontwerp van online magazines, print, social media content tot video producties. Ze is founder en editor van @the_greengallery en heeft jarenlange ervaring als hoofdredacteur (Living, Ouders van Nu, Parool specials). Ze weet wat mensen willen lezen en hoe je een doelgroep in het hart en hoofd kunt raken. Met haar bedrijf Nice Nancy biedt ze editorial thinking for brands; van consultancy tot realisatie van strategische storytelling voor klanten zoals KLM, Dr. Hauschka, Rituals, Bloemenbureau Holland en Dille & Kamille.

Tessa Triesscheijn

Naast haar gezin, fotograferen, schrijven en reizen is er nog iets waar Tessa’s hart sneller van gaat kloppen: content marketing. Ze werkt als manager content marketing bij Bloemenbureau Holland. Ze ontwikkelt de content strategie, stuurt het internationale redactieteam aan, creëert en cureert content over bloemen en planten, analyseert de impact ervan en zet interessante content partnerships op. Alles om mensen te laten ervaren dat je blij wordt van bloemen en je lekkerder voelt met planten.

< Overzicht sprekers