Schiphol’s contentstrategie: lessen en uitdagingen

Keynote

Van procesgedreven organisatie naar een human brand? Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Vooral in een organisatie met veel verschillende afdelingen en doelgroepen. En dat als merk vaak in het nieuws is. Schiphol beseft dat het anders moet. De digitale kanalen en content vragen om strategie en communicatie om dialoog, op een persoonlijke en herkenbare toon. Erwin vertelt hoe Schiphol het met een nieuwe contentstrategie voor elkaar krijgt. Welke lessen de luchthaven heeft geleerd en welke uitdagingen er nog liggen.

15:15 30 minuten Inn Spiratie Keynote

Over Erwin Schaapman

Als Content Organizer van Data Direction helpt Erwin organisaties hun contentproces optimaal in te richten om zo een uniek, aansprekend en consistent verhaal te vertellen. Als bedrijf heb je immers veel te vertellen. Bijvoorbeeld over je producten, je kennis en wat je uniek maakt. Erwin doet dat al 10 jaar met veel plezier voor mooie merken zoals PostNL, Robeco, VGZ, ING en Royal Schiphol Group.

< Overzicht sprekers