Breakoutsessie Pure Content

Leer hoe je met pure content vertrouwen (her)wint

Halve waarheden vertellen en het weglaten van feiten worden echter steeds gewoner in de media. Niet vertellen wat je allemaal moet doen om de goedkoopste te zijn of verzwijgen dat de rij nu wel heel lang is, leverde in het verleden niet zo veel problemen op.

De omgeving oordeelt alleen steeds kritischer en sneller op niet-integer handelen. Dat gaat niet alleen om gedrag maar zeker ook om je content. Iedereen beschikt over een mobiel communicatiemiddel en gebruikt die ook. Dus als je een deel van het verhaal weglaat gaan je klanten daar razendsnel mee aan de haal en heb je jouw boodschap niet meer zelf in de hand.

Eerlijk en open zijn over wat je wel doet en niet doet, is pure noodzaak om het vertrouwen van je klanten te winnen en te behouden.

Tijdens deze break-outsessie vertelt Atie de Heer hoe je met pure content het vertrouwen van je klanten kan winnen en behouden voor je organisatie of merk. Want alleen met pure content raak je je publiek en verbind je ze blijvend aan je merk.

13:20 60 minuten Uit Zicht Expertsessie

Over Atie de Heer

Atie de Heer, Content Organizer en oprichter van Data Direction is een allrounder op het gebied van content. Atie heeft een brede ervaring: in het ontwikkelen van een contentstrategie tot en met het implementeren van de structuur waarmee content en kanalen effectief gemanaged kunnen worden. In het boek Content Organizing in de Praktijk en talloze whitepapers is de visie van Atie beschreven.

Data Direction werkt op strategisch-inhoudelijke en organisatorische gebied o.a. voor ABN AMRO, Ahold, ANWB,  Alliander, APM, Fontys, Gemeente Den Haag, NPO, Parteon, PostNL, Robeco en Schiphol.

< Overzicht sprekers